2017. január 14., szombat

Ide nekem a tavaszt!

Tudom jól, hogy mindig azzal vagyunk elégedetlenek, ami éppen van, ami éppen rendelkezésre áll, és mindig, de mindig másra vágyunk. Na, de tegye fel kérem az a kezét, aki nem vágyik már most a hosszú tél után a tavaszra! No ugye? Mindenki vágyik rá....

Mert a tavasz simogat, langyos, szellő és virág illatú. Nem vág az arcunkba a havas eső, nem igyekszünk dolgunk végeztével azonnal haza, és nem akar a lábunk sem lefagyni a téli csizmában, bakancsban. Tavasszal ellenben vágyunk a szabadba, erdőbe, kirándulni akarunk, vagy csak egyszerűen sétálgatni.

Bárhogy is számolom, van még pár hónap, míg a tavasz megérkezik minden türelmetlenségem ellenére. Enyhítve a telet, hímeztem is egy "tavaszi" képet: fű zöldekkel, pünkösdi rózsa bordóval, estike kékkel.






Blackbird Designs/Peace Rose


Szeretettel

Melinda

6 megjegyzés:

  1. Bár a telet én nagyon szeretem minden fagyoskodás ellenére a tiszta , friss levegő miatt, de bizony várom a tavaszt sok okból kifolyólag:-)
    Ez a hímzés nagyon harmónikus , a téli fehérségben az ember lánya nem is hiszi el, hogy a természet tavasszal majd ilyen színeket produkál:-)
    Nagyon jó ránézni, igazán nagyon varázslatos , mert azt sugallja: a világ szép és színes.....legalábbis az lesz hamarosan:-)

    VálaszTörlés
  2. Ó,de jó látni a szép színeket!!!!!!Köszönöm a szavaidat a blogomban, valahogy lemaradtam az olvasásoddal sajnos.

    VálaszTörlés
  3. Annyira szerettem a színeit, jó volt elővenni minden este a hímzős kosárból. Nem meglepő módon el is kelt nagyon gyorsan.

    VálaszTörlés
  4. O, de gyonyoru! Es en is nagyon, nagyon varom a tavaszt! Annyira szep a himzesed, es en annyira regen himeztem, egyre jobban bizserednek mar az ujjaim :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ugyanígy érzek, amikor a kötéseidet látom a blogodon: azonnal kötni szeretnék valamit!:)

      Törlés

Válasz