2012. augusztus 25., szombat

Tükröm, tükröm.....




 A fésülködő tükör egyenesen a berlini bolhapiacról érkezett, Rékától kaptam. Azt mondta, mikor meglátta, tudta egyből, hogy ezt nekem kell birtokolnom. Haza hozta, vágatott rá új tükröt, és kapott új zsinórdíszt is körben, és a fogantyújára is.
Én meg meghatódtam, alaposan. Még pár könnycseppet is elmorzsoltam. Meghatódtam attól, hogy gondolt rám, hogy ennyire ismer, ennyire tudja, mi az ami nekem tetszik, mivel tudna örömet szerezni nekem.
Hófehér porcelánból van, igen súlyos darab, a rózsák gyönyörűek rajta. Tökéletesen illik a rózsás porcelán gyertyatartókhoz.
Köszönöm szépen még egyszer.



 

5 megjegyzés:

  1. Olyan gyönyörűűűűűűűűűűűűűűű

    VálaszTörlés
  2. Igen,én már rácsodálkoztam a szépségére........mesés darab!Biztos,hogy kell neked?;-)

    VálaszTörlés
  3. Látom, másnak is tetszik:)
    Nem, nem, megtartom magamnak!:)

    VálaszTörlés
  4. Meseszep! Meglagyult tole az en szivem is. :)

    VálaszTörlés

Válasz