2012. augusztus 19., vasárnap

Nyár 2012

Ha valaki azt hinné, hogy a gyerekeknek a nyár csak móka és kacagás, hát téved (persze ebben sem szenvednek hiányt gondolom). Áronéknak nyári feladatnak volt adva, hogy hetente 3-4 mondatot kell írni, mi történt velük a héten. Szeptemberben pedig be kell adni a tanító néniknek. Mondanom sem kell, nekünk a 3-4 mondat egyből fix 3-ra módosult, arra is legalább 15 perc volt a rákészülés, a mondatok "megszülése" meg egyenesen kihívás volt. Mert hát mit írjak, semmi nem jut az eszembe, mi történt a héten.....
Azért lesz mit beadni, mert hát ami kötelező, az bizony kötelező. Még nyáron is.






6 megjegyzés:

  1. Szia, megértelek. Tavaly Anna lányoméknak naplót kellett írniuk a nyárról. Ez még egész jól ment, persze rengeteg fotóval, meg rajzzal.
    Ezen kívül képeslapot is kértek a tanító nénik. Szerinted hányan írták meg szeptember első hetében? És Annám, a drága?
    (Egész nyáron úgy éreztem, mintha a szülők kapták volna a feladatot...)

    VálaszTörlés
  2. Ugyanúgy éreztem, mint te:( Mintha én kaptam volna a házi feladatot:)

    VálaszTörlés
  3. Miért nem lehet a szünet, az szünet?
    Nem értem :S
    Viszont, a ceruzák szuperek! Megkérdezhetem, hogy milyen márka?

    VálaszTörlés
  4. Judit, a ceruzákat még korábban az ikeaban vettem, szerintem már nem kapható mert IKEA Family termék volt, azok csak szezonálisak.
    Egyébként nagyon praktikus, mert henger alakú papírdobozban van, és a kupakjában van egy egy hegyező is.

    VálaszTörlés
  5. a tartalmát nem ismerem, de a borítója nagyon guszta, már ez önmagában ötöst érhetne :)

    VálaszTörlés
  6. De kár, pedig olyan jó, hogy fekete a külseje. :)

    VálaszTörlés

Válasz