2012. augusztus 31., péntek

Megtaláltam!

Az esetek többségében, ha megveszek valamit, egyből tudom, hová fog kerülni. Sőt legtöbbször már azt is tudom, hogy mi fog még mellé kerülni:) De vannak kivételek, mikor megveszek valamit, és utána -akár még hónapokon keresztül is!- nincs helye a lakásban. Ez a szegény tartó is, most éppen virágtartónak nevezem, csak hánykolódott ide-oda nálam. Volt az ablakkilincsen, tele gesztenyékkel. Volt a konyhai függönyrúdon, tele pici üvegpoharakkal. Egyszer még a plafonra is feltettem, de annyira nem mutatott a magasban, hogy lemondtam róla. Aztán múlt hétvégén megvilágosodtam, és megtalálta a helyét a polc alatt. És most fenemód elégedett vagyok. Igaz, így aki felelőtlenül hátra szeretné vetni magát a kanapén, igencsak szerencsétlen helyzetbe kerül....

4 megjegyzés:

  1. A kedvenceim ezek a csipkés fém virágtartók,csuda helyre tetted:-)Aki leül majd figyel..meg ne sérüljön szegény borostyán:,-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszenek ezek a csipkés tárolók! Jó helyet találtál neki :)

    VálaszTörlés
  3. Na en pont ezert is szeretlek, mert ilyeneket tudsz, mint a harmadik foto. Allatira tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Az öntözés egy kicsit macerás, épp a "csipkék" miatt, le kell venni mindig- de bevállalom....

    VálaszTörlés

Válasz