2016. december 5., hétfő

Nézzétek csak!

Idén úgy gondoltam, hogy  igen szép kerek születésnapot fogok ünnepelni, de a gyerekem felvilágosított, hogy arra még sajnos 5 évet várnom kell....Próbáltam neki elmagyarázni, hogy 40 felett már minden szám kerek szám, de nem nagyon akarta megérteni, miről is beszélek :)

Persze a születésnapot gyorsan követte a névnap, és holnap már mikulás, hogy a karácsonyról ne is beszéljek, így cca. egy hónap alatt letudom minden ünnepemet, és az év hátralévő részében nagy szeretettel ünneplek másokat.

Érkezett hozzám meglepetés csomag is, itt is szeretnék érte köszönetet mondani , Emőke!




Nagy örömömre most már nekem is van gombos dobozom, de még milyen szép! Hétvégén a gombokat a régi, csúnya zacskóból át is költöztettem az új helyükre.



Kaptam festett vásznat és festett fonalakat egy képhez, amit a nappalimba tervezett"kék sarokba" szeretnék kihímezni. A csomag még rejtett egy tűpárnát is. Emő anyukája, Gyöngyi néni küldött nekem kendő mintákat, mondván "ne az Édes Novembert horgoljam meg, inkább válogassak ezek közül":) Köszönöm szépen!

És miközben Gerald Durrell könyvét olvasom majd (honnan tudtad, hogy ezt még nem olvastam tőle?), a lábamat az univerzális, elektromos lábmelegítő fogja melegen tartani, amely minden háztartásnak kötelező darabja! 
Megvan mindenkinek, hogy milyen berendezésről beszélek?:) 

Nagyon szépen köszönöm még egyszer az ajándékokat, igazi meglepetés volt, mikor végre megérkezett a csomag!





2 megjegyzés:

  1. Jöttem és nem értem,hogy miért nem írtam hozzászólást eddig? pedig terveztem.:)
    Szóval: az ajándékod csodás és tökéletes helyen van.:)
    Elektromos lábmelegítő? Hű! Nem ismerem.:(Pedig jólesne esténként.:)

    VálaszTörlés
  2. Drága Druszám! Nem is tudtam ,hogy ennyi minden közös van bennünk... az évek száma,a decemberi ünnepek,a közös hobbi,a hasonló gondolatok... kívánok Neked/Nektek minden szépet,s jót az új esztendőre! A meglepi csomagod pedig csodás!Jó helyre kerültek!

    VálaszTörlés

Válasz