2017. május 8., hétfő

Egy kis ujjgyakorlat...

A gépi varráshoz mindenképpen szükségem lenne a gyakorlásra, de ha "épp" idő  jutna rá, akkor meg "épp" lusta vagyok. Szóval ha valamit meg/fel kell varrni géppel, vagy összeállítani, előveszem a varrógépet és neki állok. Tudom, tudom, megmosolyogtató, hogy nekem még az egyenes varrásra is rá kell készülnöm. Valahogy a közösen eltöltött idő alatt mi ketten nem barátkoztunk össze. 
Persze az elején mindig felsóhajtok, hogy remélem nem rontom el, mert akkor bizony a hímzés is kárba vész. 

A minta ingyenes volt, egy este alatt elkészült, a pöttyös anyagtól, no meg a piros cseresznyéktől igen hangulatos lett. És hamarosan mosolyognak már a piacon is a cseresznyék!










Szeretettel 

Melinda

8 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos lett és igazán szépen megvarrtad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Edit! Te méltán lehetnél a példaképem a tudásoddal. Mindig elgyönyörködök a munkáid pontosságában.

      Törlés
  2. Hűűűűű! Szemvidítóan szépséges!!!!!!
    Én ugyanígy vagyok a varrógéppel.Már azt sem tudom,hogy melyik talp mire való.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Monika!
      Azért én még tudnám fokozni: néha még az is nehezemre esik, hogy elővegyem a dobozából!:)
      Hát jó, ha muszáj, úgyis varrok....

      Törlés
  3. Ha valaki így tud varrni, vegye csak elő többször azt a varrógépet!;-))
    A miliőt pedig imádom a pöttyössel, a madárkával meg azzal a csészével:-) pompás hangulat, meghitt minden amire jó ránézni:-)
    Így lesz egy lakásból otthon❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyi minden "kikopott" az életemből, de a pöttyöshöz való viszonyom úgy tűnik soha nem fog. Szeretem mindenféle kiegészítőn, tudom, hogy neked is kedves a szívednek!

      Törlés
  4. Az ilyen szépséges kis ujjgyakorlatok is jót tesznek néha az ember lelkének: gyors sikerélmény!

    VálaszTörlés

Válasz