2017. április 28., péntek

A húsvéton túl vagyunk, nyakunkon május 1. ünnepe, én már az igazi tavaszt várom, remélem, az is megérkezik hamarosan. Amióta beindult a hétvégi ház/telek szezon, majd minden szabadidőmet ott töltöm. Nagy munkák voltak a szobámban: még tavaly fel kellett szedni a padlószőnyeget, mert beázott a tető, így a padlószőnyeg is. Amit igazából nagyon nem bántam, sőt örültem, mert úgy utáltam azt a szőnyeget, teljesen elnyomta a színével, a mintájával a szobát.  A tetőt persze kicseréltük, a szoba meg maradt csupaszon. Igazából rosszul nem nézett ki, mert ez egy faház, fapadlóval. Idén már időben sikerült a mesterrel egyeztetni, jött, csiszolt, festett, és nyers fát fehérre festette. A szülői ház padlásán találtam csévélt fonalakat még korábban, tervbe is vettem,  hogy az újrahasznosítást projekt keretében szőnyeget fogok horgolni. És horgoltam. Igen időigényes munka, hiába a vastag fonal, hiába a nagy tű, minden türelmemre szükség volt, hogy egy-egy sorral körbeérjek. Végre elkészült, hétvégén mosom, és felavatom az "új" szobában.


Néhány kép az idei húsvétról (kissé megcsúszva)



Ez bizony egy eredeti Kölnisch Wasser




Legyen szép hétvégétek, 

Szeretettel

Melinda

1 megjegyzés:

  1. Szépségesek a fotók!!!!
    Fapadló!!!! Az ám a valami! Kár is beborítani !
    Ha van kedved hozzá,szívesen néznék fotókat a hétvégi házról.:)

    VálaszTörlés

Válasz