2016. november 23., szerda

Peppermint Twist


Nem feltétlenül tartoznak a Little House Needleworks mintái a nagy kedvenceim közé (=elég ritkán érzem, hogy egy-egy mintát feltétlenül meg kell hímeznem, és nem élhetek nélküle), de az utóbbi időben találtam olyan mintákat, amelyek elnyerték a tetszésemet, megfeleltek az ízlésemnek. Nem utolsósorban döntő érv volt, hogy kis mintákról van szó, könnyen lehetett belőle díszt varrni.

Megfigyeltem, hogy nemcsak az én ízlésem változik az évek alatt , hanem egyes tervezők stílusa. Így vannak már több tervezőtől is bizonyos minták, amit nagyon szívesen kihímeznék, bár a többi munkája még mindig nem tetszik annyira.

És jólesően vettem észre a változást magamon, ami persze ugye nem csak a keresztszemes mintákra vonatkozik. Nemszeretem dolgok szeretem dolgokká alakultak át, vagy elindultak abba az irányba. Nyitott lettem a korábban esetleg határozottan elutasított dolgokra, és más szemmel kezdtem el nézni őket. (nem, nem, a tökfőzeléket továbbra sem eszem meg)
Bizony nagyon örülök ennek a változásnak.....



Little House Needleworks / Peppermint Twist



Ne feledjétek, vasárnap 1.Advent, elérkezik az első gyertya meggyújtásának ideje.
Egyelőre adventi koszorúnk még nincs, a hétvégén nagy munkában voltunk, sok-sok koszorút készítettünk mások örömére, persze magunkra nem gondoltunk.

Készítsetek képeket az adventi koszorúkról, szeretem ilyenkor a blogokat nézegetni, ahogy sorra jönnek a hangulatos képek a koszorúkkal, asztali díszekkel, gyertyalánggal!










3 megjegyzés:

Válasz