2016. május 11., szerda

Van aki talán már unja, és van aki nem...

Én még nem.
Még mindig nem.
Most ahogy visszanéztem, három hornbookot készítettem eddig, és mindegyik más stílusú lett.

A mostani egy Plum Street Samplers minta (Betsy's Tart) részlete. A befejezésre először én is helyes kis pite formára gondoltam, mint amiben az eredeti hímzés van. De hiába hímeztem 32 ct-os anyagra, csak nem akart beleférni a pite formámba.:) Második lehetőségként felmerült bennem, hogy készítek belőle egy kör alakú "lógókát". De akkor már erősen veszítettem a lendületből, és túl nagynak ítéltem meg. Muszáj voltam újratervezni az elképzelésemet, néhány részletet lehagyni a mintából - és ebben a formában éppen az egyik hornbook alapomra ráfért.

Nekem különösen tetszenek a tervező által megálmodott szépia színek. (egyedül a zászló színeinél tért el, én a harmadik lufit is ezzel a sötét bordóval készítettem)











 

5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű hímzés, ötletes kivitelezés, nagyon tetszik a végeredmény!

    VálaszTörlés
  2. Angéla, köszönöm szépen!
    Megnéztem a blogodat, és most tudatosult, hogy a pinteresten
    számtalanszor találkoztam a mintáiddal, nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
  3. Hű! Nagyon tetszik! legszívesebben most azonnal nekiállnék egynek.:)

    VálaszTörlés
  4. Nem unjuk, nem bizony... sőt, jöhet a következő! :)

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy másnak is tetszik, köszönöm Mamka és Márti!

    VálaszTörlés

Válasz