2015. augusztus 8., szombat

Amikor meleg van...

..és nyár van, és nagyrészt egyedül vagyok itthon, és annyit dolgozok a munkahelyemen, hogy hullafáradtan érek haza, hát persze, hogy akkor jut az eszembe, hogy legfontosabb feladatom a konyha "átalakítása" legyen. Persze idén kihagyom örömmel a tapétázás-festés kombót, de fekete-fehér-szürke színekben gondoltam újra a konyhát.
Mivel a konyhaszekrény ajtólapok is megértek egy cserére, örömmel nyugtáztam, hogy milyen "olcsón" megúszom a dolgot,  mivel a váz tökéletes, én majd szépen átballagok az ikejába, kiválasztom az új ajtólapokat és hirtelen lesz nagyon szép konyhám. Az átballagás rendben is volt, ellenben ott szembesültem a ténnyel, hogy idén (értitek? pár hónapja...)az ikeja is megunta régi konyhaszekrény vázat, és újat dobott piacra. Amelynek az ajtólapjai kicsit sem kompatibilisek a régi vázzal. ...Puffogtam egy sort, és a projektet eltoltam öt évvel kissé. Szóval idén beérem a fogantyúk cseréjével.

Addig is jöhet a fekete-fehér-szürke a konyhába....szinte önköltségen.



Edényfogó: maradék fonalból horgolt
Pöttyös tartók: konzervdoboz, cserépalátét, maradék anyag, fekete festék







Lámpaernyő: maradék anyag 
(egyértelműen jobban mutat, mint a régi leharcolt)


 


Tartó a csekkeknek, papíroknak: csak fehére festettem, és transzfer technika
(Vica!!! ráéreztem, működik!)



Még mindig volt fekete-fehér festék.....






Low cost: a fagolyó megvásárlása volt az egyetlen kiadás 


A héten megvettem a fekete fúgafestéket, a holnapi napra a kék fúgák átfestése van betervezve.....



 

2 megjegyzés:

  1. Most le vagyok nyűgözve, de tényleg!
    Ebben a bejegyzésben tisztán látszik, hogy legyen szó akármilyen lakás, bútor, stb felújításról, mennyire fontos az ízlés és az ötletesség.
    Minden nagyon szép, a pöttyesek, a transferesek, a fekete cserépalátét... és MINDEN. A konyha élhető, öröm ott lenni vagy akár fözni benne. Jó nálad❤️

    VálaszTörlés
  2. Emőkém, nagyon kedves vagy, köszönöm szépen!
    (szegény ember vízzel főz- hihihihihi)
    Azóta a csempét fúgát is átfestettem, a fekete (vagy inkább nagyon sötét szürke) nagyon jól mutat a fehér csempén.

    VálaszTörlés

Válasz