2013. augusztus 26., hétfő

Pöttyöm....

A rózsák után a pöttyök is a gyengéim. Főleg a piros alapon fehér pöttyök. Egyszer majd teszek egy kört a lakásban a fényképezőgéppel, hogy a fellelhető pöttyökről is számot adjak.

És voltam én is Pötty valakinek, imádtam, mikor így nevezett. Sajnálom, hogy már múlt idő.


 Igazából a homok mécsesek még a nyári dekorációból maradtak az asztalon, de ma este már olyan jól esett meggyújtani őket. Hirtelen rám tört az őszi hangulat: kint szakad az eső, semmi másra nem vágytam, mint a kanapén kucorogni, és horgolni.



















4 megjegyzés:

  1. Én rajongok az ilyen időért!:) Egy baj van,hogy dolgoznom kell.
    Új helyem :http://www.regicsipke.blogspot.hu/

    Drága!Bocs,bocs!:muszáj a szóellenőrzés? megint annyira nehezeket tesznek fel.:(

    VálaszTörlés
  2. Míg ma te dolgozol én bekuckóztam a hímzős fotelembe, a teamécses pislákol, teázom és diós kevert süteményt majszolok. Kint az őszi csendes eső kopog itt bent jó világ van: hímzek.
    Nos látom ezek a kellékek szépen be vannak neked is készítve, siess haza és kézimunkázz, legyen jó hangulatod!;-))

    Ui: ezt a k szóellenőrzést tényleg levehetnéd, babám!

    VálaszTörlés

Válasz