2013. január 30., szerda

Padláskincsek

Pár hete újra felmentem a padlásunkra kutatni. Érdekes, ahányszor felmegyek, mindig találok valamit..... Most éppen ezt a komplett teás csésze készletet (majd mindegyik kistányér, és a hozzátartó csészék is meg vannak, sőt még egy tejkiöntő is tartozik a készlethez), és nagyon oda vagyok a teáskannért, a cukortartóért. Anyukám mondta, hogy az esküvőjükre kapták 1961-ben (!!!!) nászajándékba.


A fehér őrületem még mindig tart..... Számtalan dolog vár arra, hogy átfessem (csak a teljesség igénye nélkül: kakukkos óra, kerek dohányzó asztal - aminek igazából csak a felére van szükségem-, fűszertartó egy régi konyhaszekrényből, kosarak) Most éppen a jácintos virágtartót festettem be, előtte sima nyers fa volt. És vettem fehér cipős szekrényt, és vettem fehér étkező asztalt - így most már a székeket is átfesthetem....Természetesen fehérre:)



5 megjegyzés:

  1. Tiszta irígy vagyok a padlás miatt,mesések ezek a szép hölgyeknek való porcelánok:-)
    Legyen minden szép fehér,ahoz lehet ám csinos ....na milyen színű?;-)kiegészítőket varrni-horgolni-hímezni:-))))))

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép dolgok vannak azon a padláson, én is szétnézhetek ott? :-) Az én szüleimnek 1962-ben volt az esküvőjük, én is kaptam(elkértem) két készletet tőle, nagyon szépek.

    VálaszTörlés
  3. Óóóó, annak a padlásnak én is irigye vagyok. :) Nagyon szeretem én is a régi porcelánokat, üvegpoharakat és evőeszközöket. :)
    Néha előveszem, iszok belőle egyszer egyszer egy teát, csak úgy a magam kedvéért. :)
    Te hol fogod tartani ?

    VálaszTörlés
  4. Külön örülök annak, hogy ezeket a régi dolgokat a szüleim nem dobták ki, eltették őket. Természetesen nem arra gondoltak, hogy nekem majd milyen jó lesz, de én nagyon örülök ám!

    Ildi, én valami ilyesmire gondoltam:

    http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/90201914/

    Kár lenne eldugni őket a szekrénybe, méltó dísze lenne a konyhának.
    Egyenlőre az árától visszariadok, ha tud valaki ügyes kezű asztalost, aki olcsóbban megcsinálná, szívesen veszem!

    VálaszTörlés
  5. Ezek a porcelánok tényleg kincsek!!!Főleg,hogy a szüleidé voltak,de amúgy is gyönyörűek!!!Odavagyok a padlásokért.:)
    Amit gyűjtögettem,meg néha most is, azt főleg a lányom kéri el és boldogan adom neki.:)

    VálaszTörlés

Válasz