2012. december 27., csütörtök

El Camino - Az út

 
 
2002-ben olvastam Shirley MacLaine könyvét a Camino-t. Már akkor is a könyv elolvasása után hetekig ott motoszkált a fejemben, hogy egyszer végig fogom csinálni....Vagy legalábbis szeretném végig járni.
Persze komoly előkészületek szükségesek hozzá. Legnagyobb aggályom egyike , hogy ugyan mit mondanék a munkahelyemen? Illetve, hogy "elengednek-e" ennyi időre? Mert minimum 30 napig lennék távol. Ha lenne is annyi szabadságom (persze nincs), ugyan elengednének-e 4 hét szabadságra? Vagy fizetetlen szabadságot vennék ki? (azt is csak külön kérésre az ügyvezető engedélyezné, illetve döntené el)
Anyagilag is rá kell készülni, ugye el is kell jutni Spanyolországba, és útközben enni kell, és történhet olyan dolog is, amivel egyáltalán nem számolok.
És nem utolsósorban egy jó túrabakancs, megfelelő ruhák, könnyű hátizsák., stb. Hiszen egy hónapig egy "hátizsákból" kell élnem. Csak a legszükségesebb dolgokat vihetem magammal.
Nem lenne hátrány, ha előtte azért rendszeresen túráznék, hogy egy alap erőnlétem legyen.
 
 
 
Karácsonyra megajándékoztam magam Sándor Anikó: Az ajándék, Élet az El Camino után könyvével.
Alighogy haza értem a könyvvel, egy email érkezett, hogy a könyv kiadója és Bookline közös nyereményjátékán nyertem:) Még pedig egy övtáskát.


Hát ez talán egy "égi jel", hogy igen, kezdjem el szervezni, készüljek???
Mindenesetre én annak vettem......







 

6 megjegyzés:

  1. Ha teheted,menj el!Utána alaposan átértékeled az életed...........

    VálaszTörlés
  2. Ha tehetném én is indulnék ismét, életem legszebb pillanatai közé tartozik ez az út. Szánj rá 30 napot minimum, annyi mindenképpen kell ha Saint Jean Pied de Port-ból akarsz indolni. Buen camino!!

    VálaszTörlés
  3. Hű, ez elég nagy és bátor terv, de kívánom, hogy teljesüljön az álmod és legyen szép élmény!

    VálaszTörlés
  4. Hajra!

    Meg egyutt tervezgettuk, hogy megyunk, de akkor meg nem volt ket gyerekem. Mennek en is, ha nem lennenek ilyen kicsik a gyerekek.

    VálaszTörlés
  5. Kívánom, hogy teljesüljön! Legyen a vágyadból terv és utána egy életre szóló élmény!

    VálaszTörlés
  6. A terv már befészkelte magát a fejembe, a vágy pedig egyre erősebb.
    Adrienn, igen, emlékszem, sokat beszélgettünk róla,és a terveink között szerepelt, hogy egyszer majd mi is megcsináljuk....

    VálaszTörlés

Válasz