2011. december 29., csütörtök

Két ünnep között....

Eltelt a karácsony, várjuk az új évet:) 2012-re már rutinosan nem teszek fogadalmakat, de terveim vannak, méghozzá sok-sok-sok, és megmondom őszintén, idén kíváncsian fogom várni, hogy alakul az új év.

Néhány kép, amivel elmaradtam:

A karácsonyfánk, igencsak minimál stílusban, ettől többet nem szerettem volna. Rajta a horgolmányok, fehéren, kikeményítve - a legtöbb anyukám keze munkáját dicséri.




A korcsolya cipő, avagy csizma.



Design: Christiane Dahlbeck/Winterlicht
Fonal: DM
C



És a karácsonyi párna.



Design: Christiane Dahlbeck/Winterlicht
Fonal: DM
C




11 megjegyzés:

  1. Minden nagyon gyönyörű nálad,és harmonikus ahogy szokott,a korcsolya-párna-karácsonyfa egyaránt!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett minden, nekem különösen a párna tetszik!

    Nagyon boldog új évet kívánok Nektek, és kívánom, hogy a sok terved megvalósuljon! :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, idén tényleg megpróbáltam arra törekedni, hogy összhang legyen a kiegészítők között.

    Nektek is boldog új évet!

    Dovilé, thank you!

    VálaszTörlés
  4. Annyira BÍROM a munkáidat!!! :) Ügyi, nagyon ügyi! :)) Puszi!

    VálaszTörlés
  5. De jó,hogy újra mutogatsz,úúúgy vártam már!!
    Gyönyörű minden!:)
    Boldog Új Esztendőt kívánok nektek drága Druszám!:)

    VálaszTörlés
  6. Melcsi, attól a kori-zoknitól elájultam!:))) Terveztem én is hasonlót idén (fehér-szürkét, hímzés nélkül), de végül kimaradt. Ilyen jó barátok vagytok már a varrógéppel?:)

    Puszi!

    VálaszTörlés
  7. Vica,a varrógép azért még nem lett ennyire a jó barátom, ellenben Anitával, a varrónővel jó a viszonyom:) az ő keze munkáját dícséri!

    VálaszTörlés
  8. és mire is vársz kiváncsian? pl mikor ülünk végre le beszélgetni, csak hogy egy óriás horderejű pontot említsek a sokból:-)
    csókollak, és buborék!

    VálaszTörlés
  9. Happy New Year! Greetings from Finland! Your quilts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world! www.quiltworld2.blogspot.com
    Yours, Ulla

    VálaszTörlés
  10. Csilla, ezek gyönyörűek! Bármikor kitenném ezer örömmel. Szeretm az ízlésed:)

    VálaszTörlés

Válasz