2011. augusztus 14., vasárnap


Nyugodtan tegye fel a kezét, aki már unja a nagyikockás párnáimat, takaróimat:)
Jelentem, én még nem unom!!! Nagyon tetszik ez az egyszerű minta, hogy tudom a színeket variálni egymással, hogy nem igényel nagy figyelmet, mégis egyszerű, de mutatós darabok születnek.
(azért remélem, hogy majd tovább lépek a horgolás következő lépcsőjére!)




Fonal: Barka Trend / Kabala
Borsó, Palacsinta, Puncs, Púder



Ez pedig a párna hátának anyaga, első látásra megtetszett ez az anyag, ahogy megláttam.



5 megjegyzés:

  1. Kedves Druszám! Nem,egyáltalán nem unom és mééég sokáig mutogass ilyen szépségeket!:DD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók! És különben is ha majd te is megunod én befogadom, nekem még úgy sincs. :)

    VálaszTörlés
  3. Igazán nagyon bájos,illik a padodra,a színei romantikusak és harmonikusak:-)

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszenek, úgyhogy remélem még sokat látunk nálad! :)

    VálaszTörlés
  5. Melikém, nagyon szép lett!
    A virágos textil is gyönyörűséges!
    És olyan klassz békebeli hangulatot áraszt a fotód...

    VálaszTörlés

Válasz