2011. június 24., péntek

Ezmegaz

Még mindig lelkesen horgolok. Vagy legalábbis próbálkozok az alapokkal.
Annás segítségével születtek az almácskáim, köszönet a leírásért még egyszer. Amelyek a végére teljesen átlényegültek: először poháralátétnek akartam. Aztán terítőre szerettem volna őket. Végül a függöny aljára kerültek.
Ami nem is függöny, hanem egy egyszerű konyharuha, így a varrást megspóroltam. A varrógép és én, vagyis mi ketten, még mindig kerülgetjük egymást. Ettől függetlenül a csipke a varrógéppel került fel.
A függönytartó rúd eredetileg fekete volt, fehér festék sprayvel fújtam le többször. Hosszabb is volt, fűrészelni is kellett- ezt a részét a lelkes szomszéd bevállalta, gondolom, meg akart kímélni a szerencsétlenkedéstől. Miután a 4 csavar becsavarása a fába kb. 5 forintosnyi vízhólyagot eredményezett a tenyeremen.
Természetesen az asztal is fehér lesz. Majd.


Link


A fém leszúró táblácskákat a svéd áruházban vásároltam. A belsejét krétafestékkel lekentem (a belseje kissé domború), körbe festettem vékonyan fehér festékkel.
Egyébként több színben is lehet kapni, kép itt.







7 megjegyzés:

  1. Jól van,ez nagyon szép lett így!:-)Kezd átalakulni a lakás a "képmásodra",csak így tovább!:-)

    VálaszTörlés
  2. Ez az almás függöny mennyire jó ötlet, imádom, hogy ilyen kreatív vagy és azt a jó ízlésedet, de azt hiszem már írtam is.. :)))))
    Puszi! :)

    VálaszTörlés
  3. igen, ez az almás-kockás nagyon gusztusos, én is odáig vagyok érte!:)

    VálaszTörlés
  4. De helyesek lettek az almáid, pláne ezen a függönyön! Nagyon ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen, örülök , hogy nektek is tetszik, mert Emő a megmondhatója, mennyi fejtörést okozott, hogy jó-e így, tetszik-e, ezt akartam, stb.
    Valahogy nem az első pillantásra jött az érzés, hogy igen, erre gondoltam.

    VálaszTörlés
  6. Egyre szebb a lakás :))
    Ügyi vagy, tök jók az almácskák!

    VálaszTörlés
  7. Ohh,nagyon szééép lett Druszám!!ezek az almák nagyon jóóóók!!:D És persze az összhatás!!

    VálaszTörlés

Válasz