2011. május 14., szombat

Piros-fehér konyha újra töltve...


Végre eltűntek a konyhámból a pisztácia zöld falak! Tényleg kezdtem már úgy érezni magam, mintha egy óvodában volnék. Ami még tetszett 6 éve, az már most egyáltalán nem jött be. Szerencsére Áronban emberemre találtam, mert közölte, hogy a szobája csak fehér lehet (eddig is az volt), nem szeretne színes falakat.
A konyhát mégsem szerettem volna teljesen fehérre (csak a plafon és bordűr felett), így végül a bordűrhöz választottam a színt.
Az akasztót a Százforintos boltban vettem, natúr fa, talán lakkozva volt. Fehér festékkel lefújtam. Mondanom sem kell - gondolkodás nélkül. Azért egy kis csiszolást megejthettem volna:)




Szívek: Tilda Hus





És végre megvettem az új evőeszköz tartót is! Már olyan régóta kinéztem, annyira vágytam rá! Mindig kis konyháim voltak, fiókokban hiányt szenvedek a mai napig, ezért az evőeszközök egy kosárban voltak a konyhapulton eddig. Hát bevallom, porosodtak is rendesen. Tehát megnyugtattam magam, hogy nem csak esztétikus, hanem igen hasznos is ez az evőeszköztartó.



12 megjegyzés:

  1. Szia!
    Már egy ideje olvasom a blogodat(nagyon tetszik), de eddig még nem kommenteltem, de majd most, mert az evőeszköztartód mellett, nem tudok elmenni csöndesen! :)
    Egyszerűen szuper, nagyon praktikus!
    Hol vetted???

    VálaszTörlés
  2. Judit, örülök, hogy neked is tetszik!!!
    Itt vettem: www.butlers.hu

    VálaszTörlés
  3. Szép a bordűr és a fal színe is!

    VálaszTörlés
  4. Mesésen alakul a konyhád druszám!!:)
    Az evőeszköz tartó tényleg illusztris darabja lett a pultnak:D

    VálaszTörlés
  5. Jól van Melindám akkor megvetted az evőeszköz terót is,a szivecskék jól sikerültek és az akasztó is tök jó!!!

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. A szívecskék nagyon gyönyörűek lettek, biztos nagyon szép egyben a konyhád! és köszi a butlers ötletet. Még sosem mentem be az Árkádban található üzletbe, de most, hogy átnéztem a honlapjukat, ki nem fogom hagyni! :-)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép minden! :) Mutatsz majd képet az egész konyháról?

    VálaszTörlés
  9. Örülök, hogy nektek is tetszik:)

    Még mindig alakulóban a konyha, de ígérem, mutatok róla képet, ha végre lesz függönyöm is:)

    Én nagyon szeretem a Butlers-t, bár drága, de néha csak nézelődni is jó ott.

    Nathalie, thank you!:)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik ez az evőeszköz tartó, nekem is pici a konyhám, segítség lenne, úgyhogy most elült a bogár!:o)

    VálaszTörlés

Válasz