2011. január 9., vasárnap

Új családtag:)

Ne tessék a legkézenfekvőbbre gondolni, nem, nem, nem lett kistestvér, sőt új háziállatunk sem lett-ellenben lett egy varrógépem.
Igazából már karácsony előtt, de ma került először igazán használatba: varrtam vele két jóóóó hosszú "egyenest":) Vettem az ikeaban két párnahuzatot, de mivel a párnám négyzetalakú, ezért a téglalapot négyzetesítettem.
Nincsenek nagyratörő terveim, valószínűeg kosztümöt sem fogok varrni, így tökéletes ez az alapgép nekem. Én már annak is fogok örülni, ha tényleg egyenes vonalakat fogok varrni....


10 megjegyzés:

  1. Szuper, megbizható kis darabnak néz ki! Használd örömmel, türelemmel. :))

    VálaszTörlés
  2. Ilyen az enyém is, de még nem sok dolgunk volt egymással... Talán majd idén. :)

    VálaszTörlés
  3. Örömteli alkotásokat kívánok az "új családtaggal" :-)

    VálaszTörlés
  4. Kell egy varrógép a háznál! Meglátod, szeretni fogod :)

    VálaszTörlés
  5. Jól néz ki,használd örömmel!Az egyenes vonal sikerélménye után is "van élet",majd meglátod milyen ügyesen fogsz bánni vele,és rengetek szép dolog kerül ki majd a kezed alól;-)/Nekem ugyan van varrógépem,de az leköltözi a telekre,így most egy újat nézegetek,jól meggondolom majd milyen funkciókkal rendelkezzen:-)/

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok! Meglátod, megszeretitek majd egymást...

    VálaszTörlés
  7. Remélem, hogy közelebbi kapcsolatba kerülünk egymással:)

    VálaszTörlés
  8. Én is előkapom a varrógépet és követem a példádat. Két egyenes vonalat próbálok majd létrehozni.

    VálaszTörlés
  9. gratulálok az új családtaghoz! sok-sok hasznos és kellemes együtt töltött órát, évet kívánok!:o)

    VálaszTörlés
  10. :)gratula az új családtaghoz... na meg az egyenesekhez!! A story azért tetszik, mert tavaly én is ugyanígy, az Ikeás párnák rövidítésekor szereztem be egyet :)) Jó munkát kívánok neked hozzá, és sok-sok kellemes pillanatot vele!

    VálaszTörlés

Válasz