2010. november 9., kedd

Frankfurti vegyes felvágott:)

Múlt héten 4 napot töltöttünk Frankfurtban, mutatok pár képet. Sokan azt gondolják, hogy Frankfurt csak a "business"-ből áll, de én igazán szeretem a várost, két évig ott éltem, rengeteg látnivalója van. Az út kalandos volt, hajnali 2-re értünk be a városba, egy hostelben szálltunk meg egy éjszakára. A többi éjszakát egy "idegennél" töltöttük, a couchsurfing oldalon Martin ajánlotta fel, hogy éjszakázhatunk nála.
És bejártuk a várost: A Römer-en kávéztunk, a Majnán hajókáztunk, a Dóm 334 lépcsőjét megmásztuk, voltunk a Goethe Haus-ban, lifttel felmentünk a Main Tower 55.emeletére a kilátóba, ellátogattunk a Palmengarten-be, megnéztük Sachsenhausen-t, vásároltunk Frankfurt bevásárló utcájában a Zeil-on, megnéztük az Alte Oper-t. A városban épp a hétvégén volt Maraton futás, fergeteges volt a hangulat. Ittunk almabort, almapálinkát, ettünk Grüne Sosse-t, megnéztük a Bettmaenchen-t a cukrászdában (amit végül jól elfelejtettünk venni).
Meglátogattuk a régi ismerőseimet, végig mentem azokon az utcákon, ahol nap mint nap jártam.


Palmengarten

Dóm


"Mainhattan"

Sachsenhausen, ahol még az utcakövek között is alma terem



A régi és az új találkozása


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Válasz