2010. április 25., vasárnap

Rózsaszínben

Megirigyeltem a habos-babos rózsaszínű álmokat a csajos anyukáktól, és Majának csináltam egy babaértesítőt. Jelenleg ő az egyetlen kislány, akinek tudok ilyen színösszeállítású képet csinálni- ugye ő 6 hónaposan még nem ellenkezik. Bár Áron már emlegeti a fogtündért (szerintem még jó messze járhat), talán lehetne egy dobozkát a fogacskáknak készíteni, bár ő meg teljesen elutasítja ezeket a csajos dolgokat.

A születési dátum és adatok nincsenek még rajta, már 3x bontottam vissza, utálatos ezen az anyagon hímezni, főleg azért, hogy a betűk/számok öltéseit hol minden lyukba, hol minden másodikba kell ölteni, egy szállal nem mutat az anyagon, két szállal vastag:(

Design: Christiane Dahlbeck / Feste feiern
Anyag: DMC, lenvászon, 28 count
Fonal: DMC





9 megjegyzés:

  1. Nagyon bájos minta és a keret gyönyörű!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Édes kis minta...a kereted pedig hűűűűmaghaaa:))

    VálaszTörlés
  3. Lehet, hogy sokat bontottál, de a végeredményen nem látszik. Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  4. Wonderful stitched picture! And your frame is perfect!

    VálaszTörlés
  5. Imádom a habos babos rózsaszínt!
    S a minta is bájos!

    VálaszTörlés
  6. Köszi, lányok!
    Thank you, Tatkis!

    A keret lelőhelye, és ez itt a reklmám helye: IKEA. (volt kisebb méretben is)

    VálaszTörlés
  7. Édes kis minta, a keret is tökély.:)

    VálaszTörlés
  8. Ez csodaszép, nagyon tetszik !!
    Ikea-ba én is sűrűn szoktam menni kisebb-nagyobb kereteket venni :)

    VálaszTörlés

Válasz