2009. december 23., szerda

Egy jó nap:)

Egyrészt így este 10-re elkészültem mindennel: az ajándékok becsomagolva, a karácsonyfa feldíszítve, a karácsonyi sütik a dobozban vannak, a holnapi menü meg a fejemben:)
Most kellene hímeznem, persze arra már nincs energiám.
De délelőtt Renivel találkoztam, egy kávéra és "ajándék cserére" futottunk össze, és nagyon -nagyon jól éreztem magam. Meg is egyeztünk, hogy jövőre "kötelezően" másfél havonta találkozunk egy kis fecsegésre. Kaptam tőle egy szuper dobozt, amire már ezer ötletem van, hogy mit is fogok benne tartani, és egy szíves akasztót (fotók később!). Én ezt a dobozt készítettem neki, úgy tűnik, idén mindketten dobozban utaztunk:)

És végre a mai napon SafiMóni ajándékát is lefényképeztem! Mintha kitalálta volna a gondolatomat, mert nagyon vágytam egy ilyen kendőre. Annyira jó meleg, puha! És a postás is hozott ma még egyet, Ercsu lepett meg vele, fotó szintén később!



3 megjegyzés:

  1. Melikém, köszönöm még egyszer a csodás dobozt!!! Otthon is csodájára jártak!
    (a fotót kölcsönveszem, ha nem gond)

    Gyönyörű a kendőd is!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ajándékok! Áldott, szép karácsonyt!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ajándékokat kaptál!!
    Áldott,békés Ünnepeket kívánok Nektek!!

    VálaszTörlés

Válasz