2008. november 29., szombat

Adventi hangulatban








11 megjegyzés:

  1. nagyon szép és hangulatos nálatok mindenhol...megyek is a géptől én is, dekorálni :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Csodaszép és hangulatos a lakás, mint mindig.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett minden nálatok! Én is úgy szeretem a szarvas-mintát!

    VálaszTörlés
  4. Szia! Rita blogjáról tévedtem hozzád. Dejódejódejóittminden! Jövök máskor is:) Egyszer én is úgy szeretnék karácsonyi függönyöket!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon hangulatos nálad!

    Kicsit megkésve: boldog szülinapot neked!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek :-)
    Nekem az adventi naptár tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű a dekoráció! Én idén csak a barátoknál dekorálok. :-D
    De jövőre... ,na majd meglátjuk.

    VálaszTörlés
  8. Szuperek a szarvasaid! Saját gyártmány vagy vetted valahol?

    VálaszTörlés

Válasz