2008. szeptember 7., vasárnap

Needlework bag SAL / 2.rész

A napokban elkészültem a 2.résszel is. Közben "beugrott" egy karácsonyi ajándék is, és neki álltam a BC SAL szeptemberi képecskéjének is.
De valahogy ez a Vénasszonyok nyara nem nekem való. Volt, hogy hímzést elővenni sem volt kedvem, nemhogy hímezni. Vagy pár öltés után egyszerűen eltettem. Így most várom, hogy visszajöjjön újra az alkotókedvem:) Ellenben a mintagyűjteményemet állandóan nézegetem, szóval fejben már tettrekész vagyok:)




3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a SAL és nagyon jól haladsz vele! Nagyon tetszik a színe is,kíváncsi vagyok, milyen lesz készen! :-)

    VálaszTörlés
  2. Ügyes vagy! Szép lett!
    Micsoda helyes kis virágos bobinád van!:o)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, lányok! Haladgatok inkább csak vele.
    Bobináka mutatok még, ma még gyártottam párat.

    VálaszTörlés

Válasz