2008. szeptember 22., hétfő

A bonbonos doboz története, ...

...avagy Ralina után szabadon:)
Amikor Ralinánál megláttam a savanyú cukros dobozból készült tűtartóját, már akkor tudtam, hogy el fogom én is készíteni! No, az enyém nyögvenyelős lett. Valahogy ez a domború tető nekem nem akar domború lenni:( Pedig már begyűjtöttem minden létező technikáról az infót, de csak nem az igazi... és a kör alakra sem tudom szépen ráfeszíteni a vásznat. Pedig csodaszép rico szalagot vettem magamnak. Így hát maradtam a csipkeszegélynél, szépen ráöltögettem körbe.
És oda jutottam, hogy gyakorolni, és türelemmel próbálkoznom kell, hogy szép legyen az eredmény.

Design: The Goode Huswife
Anyag: Cashel, 28 count
Fonal: TGA






15 megjegyzés:

  1. Gyönyörű!!!
    dékata

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! Én is azt mondtam, rögtön megcsinálom, ahogy a Ralináét láttam és most a tiédet, de hogy mikor... Egyszer csak kész lesz! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus lett. elárulnád, hogy miképpen lehet rögzíteni a doboz tetejéhez a hímzést? És mit is teszel alája? Úgy emlékszem egyre kisebb köröket kell. Csodás doboz.

    VálaszTörlés
  4. Ha nagyon nem vagy vele kibékülve, akkor jöhet hozzám!

    VálaszTörlés
  5. szerintem nagyon szép lett! Már nálam is elő van készítve a doboz :-)

    VálaszTörlés
  6. Nekem tetszik, tök jó lett :)))

    VálaszTörlés
  7. Végre van cukorkás dobozom! Nemsokára kész az én tűpárnám is!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett pedig! Engem is az érdekelne, mint Csillát, hogyan rögzítetted a hímzést a doboz tetejéhez?

    VálaszTörlés
  9. Csilla, Judit!
    ragasztópisztollyal rögzítettem!

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm a dicséretet, kedves tőled! A felületével én sem vagyok kibékülve, gömbölyűbbet szerettem volna. Én is készítek még egyet, az ajándék lesz egy rokonomnak, aki szintén szeret varrni, bár inkább ruhákat a Burdából! Szereti a munkáimat, szerintem örülni fog neki. Legalábbis remélem. :-) Egyébként mindegyikünké más. A tiéd visszafogott, ízléses, az enyém kicsit harsányra sikeredett a sok lilával.

    VálaszTörlés
  11. Felhívás PIF-re! Viszket a tenyerem, hogy végre ajándékot adhassak! :-D

    VálaszTörlés
  12. Szia! Ma jártam először az oldaladon, de lenyűgöznek a munkád, gratulálok, gyönyörűek. :) Rögtön szeretnék is egy szívességet kérni, nagyon beleszerettem a tavalyi halloween-es mintáidba amiket plasztikra csináltál a virágok mellé. Ha esetleg megvannak Neked azok a minták és át is tudnád küldeni nagyon megköszönném. További szép munkát még :) Üdv Rinka

    VálaszTörlés
  13. Szia! Huh, hogy én milyen béna vagyok, nem vettem észre, hogy válaszoltál ide és írtam neked a következő bejegyzésedhez is, bocs a bénáskodásért :D Az e-mailem: kendike@invitel.hu, várom, és köszönöm előre is ;) üdv: Rinka

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm, köszönöm, köszönöm :)

    VálaszTörlés

Válasz