2008. június 12., csütörtök

Kézimunka táska SAL

Ralina elindított hetekkel ezelőtt egy Kézimunka táska SAL-t.
http://needleworkbagsal.blogspot.com/
Már első látásra beleszerettem, igaz van egy DMC kézimunka táskám, belül tele zsebekkel, cipzárral, nagyjából ebben a méretben. De azért csak más egy saját készítésű hímzett táska, nem?

Én ezt a színösszeállítást választottam magamnak:
Anyag: Fein Floba , 25 ct.
Fonal: DMC 3726 és DMC 152



Ralina által készített látványkép, az én színeimmel. (ez lesz a táska eleje)
És eddig haladtam az első részlettel:




7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lesz...irígykedem :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a lila, vagy azóta már máshol tartasz? Nekem ez inkább rózsaszínes, de a mintás anyagod nagyon szép, amit választottál...

    VálaszTörlés
  3. Ez már egy másik. :)Eredetileg lilásat terveztem, de aztán nem kaptam hozzá szép anyagot. A boltban mondta az eladó, hogy igen ritka a lila, vagy lila árnyalatú anyag (de hogy miért?). Így először ezt az anyagot választottam ki, és ehhez a fonalakat.

    VálaszTörlés
  4. Csak ismételni tudom az előttem szólókat, nagyon szép lesz. :))

    VálaszTörlés
  5. Húúúúúúúúúúú de sokat haladtál! Nagyon szép lesz!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik a mintás anyagod! Igazi romantikus:) Szecsi

    VálaszTörlés

Válasz