2008. április 5., szombat

Nyújtsatok nekem segítő kezet....

Mady blogjában kalandozva találtam erre a felhívásra. Mady francia és német nyelven vezeti a blogját, így miután a szöveget elolvastam, gondoltam, közzéteszem magyarul is, hátha Magyarországról is akadnak követői.
Sokan vagyunk sokszor olyan helyzetben, mikor egy kinyújtott kéz rengeteget jelenthet számunkra, és ha van lehetőségünk, hát nyújtsuk ki!

„Nyújtsatok nekem segítő kezet”, így szólt Frezzia67 március 29-i felhívása. Egy óriási fali díszt szeretne egy barátnőjének készíteni, aki épp egy nehéz időszakot élt át. Ha ebben a projektben részt akartok venni , ha az összetartásotokat bizonyítani szeretnétek, akkor látogassatok el a blogjába. Csak egy anyagból kivágott kezet szükséges neki küldeni, nem többet, nem kevesebbet. Nem szükséges különleges technikát alkalmazni, a nevet ráhímezni. Csak a kivágott kéz szükséges, és egy cédula a nevetekkel vagy felvett nevetekkel, hogy Frezzia fel tudjon írni titeket a listára, ahol minden résztvevő láthatja, hogy az általa küldött kéz megérkezett-e. Az anyag megválasztása is tetszőleges, nem szükséges, hogy új legyen, csak a gesztus számít. Frezzia címe a blogjában megtalálható!

Az "én kezem" így néz ki, a hétfőn adom postára Frezzia részére.

1 megjegyzés:

  1. Küldök neki én is még ma, és kitettem a felhívst a blogomba, köszönöm, hogy írtál róla!!

    VálaszTörlés

Válasz