2008. március 26., szerda

Húsvét











Mutatok pár képet, Miskolc-Tapolcára utaztunk az idén, egyetlen hibája volt a dolognak, hogy vagy az eső, vagy a hó esett. Voltunk a Barlangfürdőben, a Vadasparkban, Lillafüreden. Sajnos a Diósgyőri Várba nem jutottunk el, de még számtalan látnivaló lett volna a közelben, ami kimaradt.
A szitakötőmet betettem a bőröndbe, de biztos ami biztos alapon elvittem egy egyszerűbb képet is, még korábban kezdtem el, bordó-fehér teáscsészék, ez nem igényelt nagy odafigyelést, inkább azzal haladtam. Miután haza értünk, újra elővettem a szitakötőt, már alakul az egyik oldal, csillog-villog a sok Kreiniktól (hát még majd a gyöngyöktől)....

1 megjegyzés:

  1. Örülök , hogy jól éreztétek magatokat és kikapcsolódtatok egy kicsit. Nagyon szép lehetett.
    Nagyon fúrja oldalam a pillangód. Ugye láthatjuk hamarosan?:-)

    VálaszTörlés

Válasz