2008. február 16., szombat

Körte

Elkészült a körtés is! Párna lesz belőle szintén, az almás és a tökös mellé. De elég is ennyi a párnából az ágyra, nem is maradnak az ágyon, úgy tervezem, az ágy fejvégére rögzítem valahogy, így nem kell állandóan ágyazáskor leszedni/visszatenni.
Anyag: Cashel, 28 count, 100% len
Fonal: The Gentle Art / Cornhusk
Designer: JBW Designs

És jelentem, rossz útra tértem:) Eddig mindig olyan "rendes" voltam: csak egy aktuális munkám volt, nem kezdtem bele másikba, míg nem végeztem. Most meg? Mindet szeretném, de azonnal, és ugyanolyan lelkesedéssel, nem is tudok dönteni... Elkezdtem egy bordó-fehér teáscsészéset, közben neki álltam egy bannernek az ovisszoba ajtajára, és ma következik egy titkos projekt is:)

Mondanám, hogy biztos a tavasz miatt, de ez sem jön be, mert annyira jeges -hideg szél fúj, kimozdulni sincs kedvem. Ellenben rendet tettem a hímzős szekrényemben-végre. Most már kezdem átlátni a káoszt:)

7 megjegyzés:

  1. Imádom ezta körtést! Csúcs színe van!:-)
    Na mi van azzal az ovis bannerrel? Hár már megint tikolózol? :-))Milyen lesz?

    VálaszTörlés
  2. nagyon klasz lett! már alig várom, hogy én is elkezdhessem őket hímezni.

    VálaszTörlés
  3. Wunderschön ist deine Stickerei! Vielen lieben Dank auch für deinen netten Kommentar auf meinem Blog!
    LG Angela

    VálaszTörlés
  4. Saci, Ildi! Köszönöm szépen!

    Angela, ich danke Dir !

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Én is kihímeztem már az almát, meg a tököt, és nagyon szeretném a körtét is, de sajnos nincs meg a mintám hozzá. Nem tudnád, nekem elküldeni a mintát e-mailben, vagy annak az oldalnak a linkjét ahol található. Köszi
    triniti5@fibermail.hu

    Ui.: Nagyon tetszik a színválasztásod.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm!
    Küldöm mindjárt!:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett. Nekem sincs meg a minta. :-(
    Elküldenéd? Köszipussz!

    VálaszTörlés

Válasz