2008. január 20., vasárnap

Sorozatok:)

Lassan már sorozatnak is lehetne nevezni, mert a kakasos már a harmadik része a JBW Designs eddig elkészített darabjainak. A körtéhez is már megvettem a zöld koptatott fonalat, csak egy hirtelen elhatározás kell és már kezdem is.

A kakasoshoz mindenáron multi fonalat szerettem volna -minél harsányabb, annál jobb- , Zsuzsa küldött is nekem egy isteni japán selyem fonalat. Lányok, nem túlzok, szinte "repült" az anyagon. Vékonyabb,mint a szokásos fonalak, így 3 szállal hímeztem, de talán még a 4-et is elbírta volna.
Az anyag ugyanolyan, mint a sorozat többi részénél, gondoltam ebből is párna lesz, de még vacilálok, nem biztos, hogy illene ez a színkavalkád a többi mellé...

Tervező: JBW Designs
Fonal: Colorwash/kézi festésű japán fonal
Anyag: Cashel , 28 count




És íme keretezve a konyhai kollekció első csészéje! Kicsit puritánabb a keret miatt az összhatás, no mindegy, lesz még mellette-remélem- több kép is. Ennél a képnél állapítottam meg, hogy ammenyire korábban idegenkedtem a paszpartutól, mostanában szinte csupasznak érzem a képeket nélküle.
Főleg, hogy a márciusig dugdosott meglepetés képemre szövet paszpartut választottam, annyira megdobja az amúgy egyszerű képet, szuper lett. Ígérem, két hónap múlva mutatom azt is!

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Rá sem ismertem a fonalra! Sokkal élénkebb, mint a bobinán!

    VálaszTörlés
  2. Mindkét munkád nagyon szép lett! Nem is tudom, hogy melyik tetszik jobban...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyosak lettek. A kakas nagyon különleges! Csúcs vagy, mint mindíg:-) Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyosak lettek. A kakas nagyon különleges! Csúcs vagy, mint mindíg:-) Gratulálok!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó! A fonal meg állati! :-)

    VálaszTörlés
  6. Was für ein schöner, bunter Hahn - da kann das Frühjahr und Ostern bald kommen!
    Lieben Gruß aus Augsburg
    sendet dir Gabriele

    VálaszTörlés
  7. Gabriele, danke für Deinen Besuch bei mir!

    VálaszTörlés

Válasz