2007. december 11., kedd

Mutogatok...

....nem keresztszemest, az most nincs. A titkosak nem publikusak, már becsomagolva várják az ajándékozást.

Betti répa szappanja nagyon megtetszett, mikor mutatta, és láss csodát két napja én is kaptam ebből a sorozatból egyet: gránátalma-feketeribizli. Igen intenzív isteni illata van, az egész annyira helyes, szerelmes vagyok ezekbe a finom, ízléses dolgokba.


Tegnap este elkészítettem az nlc-s főzőtopic egyik sztárját, ami már tavaly is sikert aratott: töltött datolya (Latsia receptje) Miután teszteltük, ma gyorsan eltettem őket egy fémdobozba, hogy valami maradjon belőle az ünnepekre is. Igen kelendő - természetesen a gyermekemnek nem, mert ugye a datolya gyümölcs, ami pedig gyümölcs, ő azt nem eszi meg....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Válasz