2007. december 15., szombat

Ihletet kaptam:)

A héten Judit kolléganőmmel munka után az ikeaba mentünk. Nem valami karácsonyi ajándék vásárlás volt, inkább a "eztmégmindenféleképpenmegkellvennem" ebben az évben történet. Mikor megláttam ezeket a képeket, egyből bele is szerettem. Mindbe. Az alig egy hónappal ezelőtt kipattant ötlet, miszerint a konyhai kiegészítők olívás minták lesznek, egy fél perc alatt megdőlt. Rájöttem, hogy kávés-teás csésze képeket akarok. Legalábbis a konyha egyik sarkába...Neki is láttam ennek, apróka, aranyos.

Feltúrtam Nina gyűjteményét is a témában - köszönet érte, egy kincsesbánya!!!- és még ezeket találtam, amit szívesen hímeznék. Nem törekszem az egy stílusra, inkább legyen ilyen-olyan.









2 megjegyzés:

  1. Meg kell állapítsam, ebben a témában tökéletesen egyet értek: nekem is kávés teás dolgok kellenek a konyhába :)))
    A mintákat szívesen, Neked bármikor ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók azok az IKEÁ-s képek tényleg. Nem csoda, hogy ihletet kaptál tőlük...

    VálaszTörlés

Válasz