2007. november 18., vasárnap

Télapó itt van....

... hó meg nincs... Helyette van eső. Utálom. Főleg novemberben. De a banner elkészült végre. Két hét alatt. Főleg nem csináltam. Napokig hímzéshez sem nyúltam, örültem, ha aludhattam, kedvem sem volt igazán hímezni. Előjött egy régi betegségem, nem voltam túl jó, míg a gyógyszerek nem hatottak. Hát a kedvem sem igazán jó mostanában.

A rénszarvasos bannerakasztót gondoltam hozzá, bár Zsuzsánál is igen aranyos bannerakasztókat találtam. Mill Hill gyöngyök vannak rajta itt-ott, anchorral hímeztem. És miután elmúlt a télapó, marad az ajtón karácsonyra is, bár nem ő hozza karácsonyra az ajándékokat, de csak be tud segíteni a Jézuskának:):)





10 megjegyzés:

  1. Ó jajnekem! Ez gyönyörű!!! Nagyon tetszik! Nagyon ügyes vagy!!! Az ízlésed is nagyon ott van...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon helyes lett a mikud!
    Remélem, már jobban vagy :)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép :)) Feldobják a gyöngyök is, az akasztó is megy hozzá, imádom az ötleteidet :)

    VálaszTörlés
  4. Csudajó lett!
    Nekem is pont ilyen akasztóm van ám, csak még várat magára a nagy ötlet, hogy milyen banner kerüljön rá. Ahogy elnézem - hímezni már nem lesz időm...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon helyes lett!!:::))
    Safi

    VálaszTörlés
  6. Csodaszép lett . Gratulálok .

    VálaszTörlés
  7. Ez csodaszép lett. nagyon-nagyon tetszik, és az akasztó is jó választás.

    VálaszTörlés
  8. El vagyok varázsolva! Csodás lett!:-)

    VálaszTörlés
  9. Örülök, hogy tetszik sokaknak, mutatom később is, készre varrva!

    VálaszTörlés

Válasz